Vanila Galaxy

Everyone wants happiness๐Ÿ˜ƒ. No one wants pain๐Ÿ’”. But you can’t have a rainbow๐ŸŒˆ, without a little rainโ˜”๏ธ.


โ˜”๏ธโž•๐ŸŽ€๐Ÿ”œ๐ŸŒˆ


#Motivation #Quote

Everyone wants happiness๐Ÿ˜ƒ. No one wants pain๐Ÿ’”. But you can’t have a rainbow๐ŸŒˆ, without a little rainโ˜”๏ธ.


โ˜”๏ธโž•๐ŸŽ€๐Ÿ”œ๐ŸŒˆ


#Motivation #Quote

Baby Thombam ๐Ÿ‘ถ

#Baby  (at Rumah Ku Syurga Ku)

Baby Thombam ๐Ÿ‘ถ

#Baby (at Rumah Ku Syurga Ku)

Semalam jumpa ikhwah dekat booth Aman Palestin. Tak kenal pon dorang, tapi aku tahu aku dgn mereka satu keluarga. Dorang layan aku dengan baik, borak2 pasal Aman Palestin, aku cite arr jugak pasal @pembina_um dkt dorang. Sharing is caring. Tak kenal maka tak cinta ๐Ÿ˜

#AmanPalestin #WeAreAllAlQassam #TrulyMujahid (at Kps Um)

Semalam jumpa ikhwah dekat booth Aman Palestin. Tak kenal pon dorang, tapi aku tahu aku dgn mereka satu keluarga. Dorang layan aku dengan baik, borak2 pasal Aman Palestin, aku cite arr jugak pasal @pembina_um dkt dorang. Sharing is caring. Tak kenal maka tak cinta ๐Ÿ˜

#AmanPalestin #WeAreAllAlQassam #TrulyMujahid (at Kps Um)

Sempat canting batik semalam. Dapat layanan istimewa sampaikan tuan punya gerai dah tutup gerai, aku still boleh teruskan mewarna tanpa sebarang gangguan. Lukis gambar sweetheart yang dirindui.๐Ÿข

#Batik #Feskum #Hijau  (at Auditorium KPS Universiti Malaya)

Sempat canting batik semalam. Dapat layanan istimewa sampaikan tuan punya gerai dah tutup gerai, aku still boleh teruskan mewarna tanpa sebarang gangguan. Lukis gambar sweetheart yang dirindui.๐Ÿข

#Batik #Feskum #Hijau (at Auditorium KPS Universiti Malaya)

Tazkirah selepas Iftar | Ustaz Sahlan Aji

Rasa bersyukur termasuk dalam golongan yang melakukan dakwah
berusaha memperbaiki diri
3B (berusaha, berdoa, bermuhasabah)
harus pandai memilih kawan
jadikan kepakaran dalam diri kita memberi manfaat dan kesan kepada orang lain
jiwa yang ikhlas (buat dulu baru terjadinya ikhlas, kalo tak buat mcm mana nak tahu ikhlas ke tak)
jangan ketinggalan dgn isu2 semasa  
via https://dayone.me/V2YzDm

Tazkirah selepas Iftar | Ustaz Sahlan Aji

  • Rasa bersyukur termasuk dalam golongan yang melakukan dakwah
  • berusaha memperbaiki diri
  • 3B (berusaha, berdoa, bermuhasabah)
  • harus pandai memilih kawan
  • jadikan kepakaran dalam diri kita memberi manfaat dan kesan kepada orang lain
  • jiwa yang ikhlas (buat dulu baru terjadinya ikhlas, kalo tak buat mcm mana nak tahu ikhlas ke tak)
  • jangan ketinggalan dgn isu2 semasa

via https://dayone.me/V2YzDm

Jom datang hari ni!

#AkuDesignKoTengok #VGStudio #VanilaRT #PembinaUM #Iftar #Jamaie #MenjadiSuperHamba #ZonBelia #PakejTarbiyyah (at KK12, UM)

Jom datang hari ni!

#AkuDesignKoTengok #VGStudio #VanilaRT #PembinaUM #Iftar #Jamaie #MenjadiSuperHamba #ZonBelia #PakejTarbiyyah (at KK12, UM)

Seronok tengok ikhwah gembira menerima segulung ijazah. Aku turut tompang gembira ๐Ÿ˜Š

#Ikhwah #Ijazah #UM (at DTC University of Malaya)

Seronok tengok ikhwah gembira menerima segulung ijazah. Aku turut tompang gembira ๐Ÿ˜Š

#Ikhwah #Ijazah #UM (at DTC University of Malaya)

Aku Bukan Superman,
Aku Pemuda Luar Biasa๐Ÿ’ช

Aku Bukan Superman,
Aku Pemuda Luar Biasa๐Ÿ’ช

Aku suka tengok 3D art ๐Ÿ˜Ž

#3D #Art  (at Alam Fantasi)

Aku suka tengok 3D art ๐Ÿ˜Ž

#3D #Art (at Alam Fantasi)

Seronok bila dapat merasa nikmat berukhwah. Dulu aku dipenuhi sifat keakuan yang hanya mementingkan diri. Aktiviti-aktiviti riadah selalu buat sorang-sorang (jogging). Tapi bila duduk dalam dunia ARUS BARU, dia jadi lain sgt. Dapat ramai sahabat baru yang berlainan umur, fakulti, kolej dll. Harap aku terus thabat dengan semua ni๐Ÿ‘ฌ๐ŸŒ๐Ÿ‘ฌ

Ps: batuk sampai suara pon hilang๐Ÿผ๐Ÿ’ฌ

#pembinaUm #PakejRekreasi #MenerajuArusMahasiswa (at Gelanggang Futsal, KK12)

Seronok bila dapat merasa nikmat berukhwah. Dulu aku dipenuhi sifat keakuan yang hanya mementingkan diri. Aktiviti-aktiviti riadah selalu buat sorang-sorang (jogging). Tapi bila duduk dalam dunia ARUS BARU, dia jadi lain sgt. Dapat ramai sahabat baru yang berlainan umur, fakulti, kolej dll. Harap aku terus thabat dengan semua ni๐Ÿ‘ฌ๐ŸŒ๐Ÿ‘ฌ

Ps: batuk sampai suara pon hilang๐Ÿผ๐Ÿ’ฌ

#pembinaUm #PakejRekreasi #MenerajuArusMahasiswa (at Gelanggang Futsal, KK12)